Ebrulicim Merhaba kızlar bugün aşılamamın 11. Günü adet oldum sabah sizce doktor yumurtlamamı doğru hesaplayamadı mı yoksa normal mi 11. Günde adet olunması.
Selo25 Ebrulicim yumurtalarınızın kac mm oldugunu söyledi mi? Catlatma ignesi oldunuz mu olduysanız aşılama kac gün sonra oldu
Ebrulicim Selo25 22 si Pazartesi çatlatma iğnesi oldum 24 ü çarşamba aşılama. Yumurta mm lini sormadım keşke sorsaydım ilk aşılama olunca biraz acemi davrandım düşünemedim sormayı
mbt34 Ebrulicim yaklaşık olarak iğneden 14 gün sonra adet olunuyor, pazartesi olmuşsunuz iğneyi bence normal.