Merhaba arkadaşlar 4 Nisan tehlike tarihimde ve ben regl görmedim 4 nisanda test yaptım akşama doğru test silik çizgiydi bu sabah tekrar yaptım ve anında çizgi belirdi ve hafif silikleşti çok heycanlıyım sizce varmı bide belirtilerim de var aşırı halsizlik meme hassasiyeti sabah uyandığımda mide bulantısı sizce varımdır🤗🤗