Yenianne6706 Aleydi 1 numara almanız gerek bende dörtlü biberon sipariş verdim fakat başlıkları 2 ve 3 numaraydı. 1 numara biberon emziğini de ayrıca aldım. Akış hızı daha yavaş oluyor
asell13 Aleydi 6 aya kadar kullanılır ben 0+ aldım 5 aya kadar kullanılır yazıyor ama ml küçükse yetmez biberonu sonra değişmek lazım
ateenmommy 1 numara almanız gerekiyor, ben kullanıyorum çok memnunum. Avent emzik/biberon kullanıyor oğlum ama meme reddi yapmadı.