Gulyldrm_44 Kelebekmisali16 Her gebelik kendine özgüdür. Birinde olumsuz bir şey yaşadığı için diğeri de aynı olacak diye bir şey yok. Bebeğin sapasağlam doğacak inşallah 🌸🤗 içinde çok güçlü küçük bir savaşçı var.
Gulyldrm_44 Kelebekmisali16 Kıyamam kız onlar kendine yer açar boyuna bulamazsa enine dikine genişletir seni sen canını sıkma😂🌸🤗
Gecemavi Kelebekmisali16 bebeğin doğum pozisyondaysa canım muhtemelen ayakları da kaburganda rahatsız eden o baskı yapıyor bende aynı durumdayım