Aysegebes Selam hamişler. Ben biraz asitli içecek bağımlısıyım. Hamile olduğumu öğrendiğim andan beri içmedim hiç ama geçen dayanamadım içtim biraz. Sonrasında bir kaç gün sonra yine içtim ama içimde acıdı zararlı biliyorum. Çok içmiyorum yarın bardak falan oda haftada bir var yok. Bundan sonra tekrar içmemeye çalışıcam ama merak ettim hamileliği boyunca asitlş içecek tüketen kendini tutamayan var mı?
Laz53__ Aysegebes fazla değil iki yudum kola içiyorum canım çekerse fantayi çok sallıyorum asiti gitsinde iciyim diye
myavocado Aysegebes 24. haftamdayım ben de dayanamayıp bir kaç kez kola içtim ama dediğiniz gibi yarım bardak kadar filan, doktoruma da sorduğumda çok canım istiyor diye, çok zararlı ama abartmadan o kadar iç bari demişti. İçmemek tabi daha iyi ama.
minnosbirkiz Aysegebes arkadaşım gebelik şekeri olduğu halde fütursuzca bardak bardak kola içmişti, bağımlılık gibi bişey bu durum 🥲
Sumeyyeky Aysegebes haftada bir iki defa içiyorum koladır fantadır doktorum da her şey bu kadar pamuk ipliğine bağlı değil abartmadan iç demişti sağolsun
Lavin___ Sade soda dışında asitli bir şey içmiyorum yudum bile almadım çünkü kola vs bağımlılık yapıyor azar azar başlarsınız Allah korusun gittikçe artar dozu insan ağzını sürünce kendini tutamıyor çünkü
Aysegebes Benim bağımlılığım var zaten 😅 çok içerim normalde hamilelikte bıraktım. Dediğim gibi bir iki kez yarım bardakcık içmiş oldum. Derdime ortam olan var mı onu merak etmiştim 🤭
incismom Aysegebes çok da sevmezdim zaten hamilelik öncesinde, şimdi de canım çekerse bir iki yudum alıyorum