hulyaakgn34- Dnzcsgn en uzun süre maksimum gece için söylüyorum 3 saat olmalı açlık kan şekerleri var düşebilir ve sarılık olabilir o sebeble 3 saati bile bulmadan aslında emzirmek gerekiyor 2 çocugumda da şükürler olsun ne sarılık nede başka bi durum bu şekilde dikkat ederek yaşamadım geceleri anneler yorgunluktan uyanamaya biliyor ama dikkat edilmesi lazım ilk 3 ay
huysuz__ Dnzcsgn az ve sık beslenen bebekse 1,5-2 saatte bir uyandırmalısın, uzun süre emen bir bebekse 2-3 saatte bir uyandırmalısın. 3 saati geçme kan şekerleri düşüyormuş . İlk üç ay dikkat et sonra düzene girer uykusu beslenme saatleri
Annesloading Ne kadar sık o kadar iyi hastaneden çıkarken bir saatte bir emzir demişti doktor. biz kocaman insanlar 3 saatte acıkıyoruz 3 çok uçuk bir saat anne sütü için. Biz ilk gün mama vermiştik evet 3 saat tok tutuyor ama Allah bilir içinde ne var. Ben lohusayım annemdeyim geçen gün evde kimse yoktu gündüz her bir saatte aldım kucağıma beni hissetsin diye 10 dk emdi demekki ihtiyacı oydu 20 küsür günlüktü.