Yaprakdokumuseverr Doktorum yaptırdığını söyledi. İlaç vericem sıkı takiple tamamlayacağız dedi. Ben bir de başına gelen arkadaşların hikayelerini dinlemek isterim. Sonunda sezaryene dönme ihtimali olan bi durum. Tansiyonunuz varken başarılı bi süreç geçirdiniz mi?