Busraxo beyaz kokusuz akıntım sürekli oluyor benim 24. haftam, ilk haftlardan beri vardı, 20 li haftalarda iyice arttı. Ben doktora sordum kokusuz akıntı normal dedi ama yine de içiniz rahat etsin isterseniz tahlil yaptırın enfeksiyon var mı diye. Ama endişe etmeyin korkulacak bir durum değil bence.