Mislina12
Doğumdan sonra yavaş yavaş yürümeye çalışın ilk kalkış zor oluyor ama yürüdükçe açılıyorsun gaz çıkarman ve büyük abdest yapman lazım kayısı üzüm hoşafı içebilirsin bir de taze kayısı da işe yarıyor eve geçince de az da olsa evin içinde hareket edin ki hemen toparlanın 1 haftada toparlanıp kendi işlerimi yapmaya başladım ben 🙃 bir de bol su için ödem atmak için 9 kilo gitti benden tabi bebek , plasenta suyu vs de gidiyor eğer hemen sütünüz gelmezse canınızı sıkmayın evde sıcak suyla göğüs masajı yapın sütünüz iner , başlarda mama takviyesi yapıyor hastane zaten moralinizi yüksek tutun bebeğinize odaklanın süt arttırmak içinde ben bestlak damla hurma kuru incir hoşaf kullandım göğüs ucunuz yoksa silikon ile emzirebilirsiniz