Emira Kizlar tecrubeli annelerden bir ricam olacak dogumun basladigini degilde yaklastigini hissettiniz mi herhangi bir belirti yasadiniz mi biz acemilerle bilgilerinizi paylasir misiniz
Hulyalp Emira 1 oglum var ama o kadar sinsi davrandi ki. Dogumun yaklastigini hayatta anlamadim. Taki gece wcye kalktigim zaman suyum gelene kadar 😊 ne agri ne sanci ne nisan tik yoktu. Zaten birazda erkenci davranmisti 37+5de gelmisti
Hulyalp Emira amin canim cumlemizin evladini bagislasin rabbim. Ellerinden oper 7 yasinda artik. Simdi de kardeslerini bekliyoruz nasipse.