Kızlar 35+2 oldum bugün 2 gündür kasıklarımda sürekli ağrı var dün nts ye girdim bir kere ağrı çıkmış doktor bebek haraketinden dolayı olduğunu bi sıkıntı olmadığını söyledi rahim ağzı uzunluğumda normaldi ama bebek dönmüştü benimle aynı durum içinde olan varmı myomlarımda var acaba myomdan kaynaklımı yoksa doğum yakınmı o yüzden ağrım var anlayamadım