slmynsbkm merhaba kizlar ben 18 haftalik hamileyim iki uc gundur kasiklarimda agri var hareket edince sanki daha da agriyor gibi otururken falan da sızlıyor sizce normal mi yasayan oldu mu bu durumu
slmynsbkm ben de normal diye okuyorum ama icim rahat etmiyor en azindan ben gibi olan varmi diye merak ettim
Yagmur123 slmynsbkm canım benim de oluyodu geçen hafta doktoruma sordum normal dedi çünkü rahim yukarıya doğru büyüdükçe onu tutan bağlar geriliyormuş ağrı yapıyormuş öyle dedi doktorum
Serraaa Benmde oluyodu canım doktor hemen progestan verdi tedbır amaclı ama 28 haftadayım hala agrı oluyo
slmynsbkm tesekkurler yorumunuz icin. icim biraz rahatladı. iki gundur karnimda sanki damar atmasi gibi bisey hissediyorum ilk gebelik nasil hissedilir bebek bilmiyorum sizce bebek mi vbu hissettigim gercekten damar mii😊 hafta 18