Melliisaa Jasminegms ayy bir süvari asker ismiy miydi? Benim karşı konşumun çookk sevdiğim oğlunun adı Noyan Han 👣 çok güzel bir isim
minnosbirkiz Jasminegms noyan diyince gözümde kıvırcık saçlı, esmer bi çocuk canlanıyor 🥰 işyerinde çalıştığım bi abla oğluna koymuştu çookkkk sevimli bi çocuktu
Tugcev Jasminegms çok eskiden beri oğlum olursa Noyan koycam demişimdir. Dediğim kişiler hep yabancı isim olduğunu düşünmüştür ama komutan sıfatıdır. Ben çok severim 😊
ezooezz Çok güzel bir isim içinize sindiyse eşiniz dışında kimseye danışmayın yeter ki sevin o ismi 🌸
minnosbirkiz Jasminegms herkes öyle zannediyordu ama oda anlamını bilmedikleri için bence, anlamıda gayet güzel, bizim milletimiz mantığına uymayan şeylere düşman olmaya bayılır, klasikleşmiş isimlere alışkınlar 😁 ben olsam içime sindiyse direk koyardım
myavocado Jasminegms hiç duymamıştım isim olarak bir arkadasimin soyadı noyandı 😅 anlamı ne acaba, anlamı da güzelse bence hoş bir isim, farklı en azından.
Serendipity16 Jasminegms direkt aklıma tarihi karakter geldi 😅 moğol ordusunda komutan demek diye biliyorum