Senatoprak Erkek bebeğe isim koymak daha zormuş bir kızım var 4 aylık hamileyken ismini koyduk şimdi erkek 31+5teyim hala bulamadık Cihangir Kayra ya da Siraç Emir düşünüyoruz sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor 🥰
Mucizem24 Senatoprak cihangir ağır Bi isim kayra hiç olmamış yanında bence Siraç Emir daha hoş geldi bana :) benim oğluşumun adı Deniz Alp 💙
tunasmom Senatoprak Kayra ismi güzel bir isim ama Cihangirle birlikte hoş durmuyor tek başına güzel. Sıraç ismini beğeniyorum ben oda kulağa hoş geliyor iki isimli olacaksa Sıraç Emir daha iyi. Tek isim olsaydı Kayrada koyulabilir. İsimler güzel 🙂