N-altuny Kızlar bugün 75 mg şeker yüklemesi yaptırdım sonuçları aldım fakat referans değerinin üzerinde çıktı henüz doktorumla görüşemedim ama çok moralim bozuldu aynı durumu yaşayan var mı neler yaptınız , 3 kere kan alındı açlık 98 çıktı 70-110 referans aralığı 1.saat 225 çıktı 120-170 refr aralığıymis 2.saat 181 çıktı 0-140 referans araligiymis Böyle bakınca oldukça yüksek geldi bana
Merveemin_96 N-altuny aynen canım banada yüksek geldi, bende 75 lik yaptırdım, ilk 97 çıktı açlık. İçtikten bir saat sonra 155 çıktı diğer saattede 109 çıkmış
Omerkazim N-altuny N-altuny evet canim yuksek cikmis .benimde hemen hemen boyle cikmisti. Ilk diyetle kontrol altina almaya calistik hala yuksek cikmaya baslayinca seker olcumu yapip insuline basladik.her ay endokrinde takipteydim.
iremd-1798 N-altuny benimde açlık 84 Tokluk 1. Saat 198 Saat 156 çıktı doktor iki hafta diyet yap tatlıyı kez gel dedi gittim kan verdim kahvaltı yaptım yeniden kan verdim açlık 83 topluk 109 çıktı. O su da aşırı etkiliyor kahvaltı yaptıktan sonra ölçümler daha düşük çıkıyor. Sıkmayın canınızı doktor ona göre önlem alır sizde iyi olursunuz bebeğinizde sağlıkla gelir ❤️
N-altuny Merveemin_96 hiç beklemediğim bi sonuctu oldukça yüksek geldi banada o kadarda sözde dikkat ediyorum 😔
N-altuny Omerkazim Omerkazim çok geçmiş olsun insan oldukça kafasına takıyor öğrendiğimden beri acaba nerde yanlış yapıyorum diyorum, sizin sonuçlarınizda benimkilere yakın ki çıkmıştı ikinci bi şeker yüklemesi yapıldı mi
N-altuny minnosbirkiz evet malesef yani biri düşük çıksa gene içim rahatlayacak ama ikisi birden yüksek , umarım diyetle hallederim
Pamuk N-altuny Üzülmeyin sizden kaynaklı değil isterseniz aşırı sağlıklı beslenin bebekle alakalı.Hem bebeğe hem anneye yeterli insülin salgilamayinca olan bisey.Dogumda plasenta sizden ayrıldıktan sonra şekerde bitiyor💜
N-altuny iremd-1798 amin inşallah dediğiniz gibi olur 🙏 gece 12 den sonra su dahi icmeden gel dedi bende öyle yaptım ama evet o içerdikleri şeyde birden bire etkiliyor herhalde ya yada kendimi kandırıyorum
Pamuk iremd-1798 Tavsiyem eve cihaz alıp ölçüm yapmanız.Bende gebelik şekeri vardi bazen sizin gibi normal çıkabiliyordu.Surekli olcunce anladık çok yükseldiğini doğuma kadar insülin kullandım.Tek değerler yanlış oluyor günde 7 ölçüm istiyordu Perinatoloji ve dahiliye.
Omerkazim N-altuny hayir canim sadece 1 kere yapildi benim 18 haftada yapildi baya baya gebelik sekeri oldugu belliydi. Haftasi ondeydi karin capi buyuktu suyum fazlaydi. Doktorum riske atmamak icin erkenden yaptirdi. Once diyetle olcumle kontrol altina almaya calistik baktik olmuyor insulin baslandi.ben cok dikkat edip sureci iyi goturdum mesela. Doguma 2 hafta kala hersey normal gorunuyordu insulin de biraktirdilar. Dikkat ettigin surece bi sknti ckmaz inslh. Kacinci haftanda yapildi seker yuklemesi bebeginde bi belirti varmi mesela
minnosbirkiz N-altuny hallolur inşallah canınızı sıkmayın, ona göre bi önlem alacaktır doktorunuz, hem yaz geliyor, bol bol mevsiminde yeşillikler, güzel güzel sebzeler çıkacak, mutlaka dengeye girer 😍
N-altuny Pamuk sizede çok geçmiş olsun , bende eve cihaz alıp sürekli kontrol altında tutmak istiyorum dediğiniz gibi çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🙏😊
iremd-1798 Pamuk evde cihaz var ölçüyorum doktor bir risk görmedi ölçümlemelerimde yüksek çıkmıyor. Ama 2 haftada bir doktorumdan da rica ettim ölçümleme hastanede de yapıyoruz. Haftaya gideceğim yeniden takip edilecek ❤️ tavsiyeniz için teşekkür ederim
N-altuny minnosbirkiz beni beyaz ekmek bitirdi zaten bu sekeri yapan kesin o ama dediğiniz gibi bol yeşillik daha sağlıklı protein ağırlıklı beslenme uygulayacagim ve hareket edeceğim dilerim dengelerim😇🥰🥰
Pamuk N-altuny Rica ederim.Evde günde 7 kez takip ettiğiniz zaman neyin yükseltip yukseltmedigini anlayarak çok daha rahat olursunuz.Maalesef benim hastanede verdiğim açlık tokluklar düşük çıkıyordu.Allah razı olsun doktorundan bir tek olcume guvenemeyiz dedi iyi ki guvenmemisiz. Ben sağlıkla doğum yaptım darısı başınıza🌼
minnosbirkiz N-altuny bu yazınızı, bu saatte tost yerken okuyorum 😂😂😂 beyaz ekmeği sevmeyen yoktur bence, yemeyince doymuyor insan, o yüzden kendinizi suçlamayın 🥰 ben inanıyorum dengeli beslenmeyle düzelecektir, hiç canınızı sıkmayın 🥳🥳