Kızlar merhaba 29+4 ten yazıyorum. Her sabah kalktığımda el parmaklarımın kemiklerinde acı ve uyuşukluk hissediyorum , var mı yaşayan? Doktorum normal diyor ama çok acı veriyor. Bir de karnımın içi çok acıyor sağa sola dönerken bile acı çekiyorum geriliyor gibi. Bacak krampları ve sızlamaları da cabası.. kısacası uykuyu unuttum diyebilirim. Gece ne yaşıyorum neden böyle oluyor bilmiyorum 😁 Önerilerinize ihtiyacım var 😞