kubranurleo Bu forumda çok görüyorum bunu ama anlamadım. Bazen tek bir noktadaymış gibi karnımda sertlik oluyor yani sağ tarafta duruyor diyebiliyorum. Bu mu toplanma? Yoksa başka bir kasılma çeşidi filan mı?
YoncaD kubranurleo karnin geriliyo böyle bi tuhaf hissiyat olusuyo tek tarafa toplandigi zaman sanırım o 😅 patlicakmisim gibi hareket edemiyorum ozaman 🤣
susaMom_ kubranurleo Dışardan da belli oluyor bir yerden bir yere gidiyor orada toplanıyor normal bir şeymiş 😅
Sevmbiln Bugün toplanma ve sertleşmeden gittin sancı çıkıyor erken doğum riskin var benınde çok toplanıyor
BabyAta kubranurleo aynı zamanda buna kasılma diyoruz kaçıncı haftadasınız benimde çok oluyordu özellikle 33ten sonra. 35te erken doğum yaptım nstde sancı çıkıyordu ama ben onu hissetmiyordum
BabyAta kubranurleo daha çok erkenmis 30dan sonra kasılma riskli oluyor demişti doktorum. Endişelenmeyin kontrole gittiğinizde doktorunuza söyleyin.