fm-112 Prenseslerim_ soylemesı banabir tık zor geldı ama sevimli bir isim muzık terımlerını sevıyorsanız komsumuz Nota koydu kızının ismini
Nurela3440 Prenseslerim_ Piyano,nota,flüt köy bacım hayırlı isimler varken karışmak gibi olmasın ama saçma sapan isimlef koymak bana çok sacma geliyo anlamsiz….
Prenseslerim_ Ezgikurt evet ezgi melodi ayni anlamda .memnunmusun Pekin isminden. Ben cok begeniyorum Fakat etrafimdakiler sürekli dalga geciyor bu isimle 😭
Ezgikurt Prenseslerim_ cok guzel gercektende muzik beni rahatlatir neseli buriyimdir ezgi melodi ismi nadirdir okulda is yerinde tek 1 ben vardim ezgi olarak cevremde cok begenir bence cok guzel saglikla gelsin prenses❤️
Nurela3440 Freefam şimdi ki isimler o kadar saçma ki artık hayvan isimlerini çocuklara veriyorlar ;) kime ozentilik anlamıyorum
Nurela3440 emirtimr1 kabalık yaptığımı düşünmüyorum kendi görüşümü soyluyorum herkez çok güzel demek zorunda değil soru sormuş bende fikrimi soyledim
emirtimr1 Nurela3440 üslup ne önemli şey. haklısınız fikrinizi beyan etmişsiniz.iyi geceler hanımefendi
Serendipity16 Prenseslerim_ bi dizi karakteri vardı galiba melodi diye eskiden duyunca hoşuma gitmişti bence tınısı çok hoş 😍
SrpYlmz Prenseslerim_ Benim çok beğendiğim bir isim koymayı düşünüyordum ama soy ismimizle uyumlu olsun diye G ismi ile başlayan isim aradım Gökçe koyacağız ☺️
ezooezz Benim ismim de ezgi kızım olursa melodi koymayı istedim hep farklı ve güzel bence eşim pek beğenmedi tabi vazgeçtik hoş kızım da olmadı ya 😂 ezgi nağme melodi koyulan isimler hep sadece çok fazla yok