Dlnacl Kızlar bugün 30 haftalığım iki üç saattir belimde adet sancısı gibi bi sancı var hastaneye gittim nst girdim doğumla alakalı sancı çıkmadı kalp atışı iyi denilip gönderildi ama hala belim ağrıyor neden oluyor bu
busraltin Dlnacl bebek hareketlerinden sanırım ben 30+5 bebek sanki yerinden çıkacak toplanıyor bi yere kasılmalarım başladı ağrı cekiyorum arada
Mom89_ Dlnacl bebek agırlık yapıp baskı yapıyor sırt üstü yatmayın benimde kaburgalarım batıyor dedim sol tarafa yatın ılık duş alın biraz iyi gelin süt için kalsiyum iyi gelir vitamin ilacınız varsa bir tane de onu için
Serendipity16 Dlnacl erkek bebek mi ? Genelde erkek bebekler bele ağrı yapıyor bi de çocuk ağırlaştıkça da belde ağrı oluyor
Serendipity16 Dlnacl arada öyle ağrılar vurabilir ya önleminizi almışsınız zaten nst’ye girmişsiniz magnezyum içmiyorsanız onu kullanabilirsiniz biraz hafifletir