_Yagmur_ Arkadaşlar yeni anne oldum gogus ucum yara oldu emzirmekte çok zorlanıyorum krem vs oneriniz varmı lansinoh kullanıyorum fayda etmiyor
Sultanholatt _Yagmur_ ben ne krem denediysem gecmediydi Tesadüfen bir gece memem açık kalıp uyumuşum yara kuruyup iyilesmisti Sende dene bir gece açık bırak havayla temas etsin geçiyor
Morlavanta1 Tahinin üstünde biriken yağın iyi geldiğini duymuştum. Krem olarak incia kullanıyorum ben, çok memnunum.