Mrvklc16 İlk hamile olduğumu ogrendoligimden beri benimde bel agrim vardi fıtık oldugu icin ama o ağrıyla bu agri farkli o zamanlar aciyan bir agrıydı tutuluyordu belim canim yaniyordu diyim ama sancı dedigimiz agri regl agrisi gibi birebir aynisi hatta bende oyle oldu agrim olunca gidip serum aldim hep erken dogum riski olabilir aksatmayin hic