sl_bcx Kızlar Yves Rocher markasında nemlendirici aldım içinde salisilik asit var doktoruma sordum kullanabilirsin niye kullanamayasın dedi ama her yerde salisilik asit kullanılmaz diyor siz ne düşünüyorsunuz
Ezel16 sl_bcx Canım doktorun sür demiş ona güvenip sürmüşsün bilmeden .. 1 kereden birşey olmaz ama bundan sonra sürme daha bitkisel nemlendiriciler kullan bu süreçte.. Doğum sonrası devam edersin 😊
myavocado sl_bcx endişe etmeyin bir kere sürmüşsünüz zaten ne kadar salisilik olacak bir sürümlük kremde, bundan sonra dikkat edersiniz, ben de başlarda hiç bilmiyordum yüz temizleme jeli kullandim asitli iki üç defa bişey olacağını sanmıyorum inşallah
sl_bcx myavocado inşallah canım insan ister istemez tedirgin oluyor valla içimizdeki can herseyden önemli bir daha kullanmayacağım zararı olmasa dahi içim rahat etmesi açısından doğuma 2 ayim var 2 aydan sonra kullanırım emzirirken sakınca olmaz ise olursa da kullanmam çokta önemli değil