1cocuk1bebek 14+4 haftadayım bulantılarım baya azaldı ama ağzımın tadı ne yersem yiyeyim yedikten 3 5 dk sonra çamur gibi 😩 ne zaman geçer ki ya
Yamanmomy 1cocuk1bebek 21 22 hafta gibi geçti benim sürekli ağzımda şeker sakız vardı yoksa ağzım zehir gibydi
NurZenkin 1cocuk1bebek 7+2 deyim geçen gün yemek yerken bana da oldu şu içtim 10 dk sonra o acı tat geçti tiksinme mi acaba diye düşündüm.
gzm_42 1cocuk1bebek bende de aynısı vardı yeni yeni azalmaya başladı çok şükür geçer umarım sizinkide 🥰
neslsah-1 1cocuk1bebek her öyle hissettiğimde dişlerimi ve dilimi fırçaladım az çok fayda ettti 15+3 olduk daha bu hfta geçti inşallah sizinde geçer 🤲🏻🤍
Emos42 12+3 olduk hamileliğin başından beri ağzım hep acı su bile içemiyorum bu tat yüzünden sürekli midem bulanıyor
Hulya-003 1cocuk1bebek çok kötü bi durum vr çaresi yok denecek bişey ne yaptıysam geçmemişti bende 16 hafta gibi geçti şu an 24 oldum öyle bir sorunum kalmadı geçiyor ileri haftalarda bi arkadaş tahin önermişti bende işe yaramadı ama belki sizde yarar deneyin bi bakalım
Asila_arzu 1cocuk1bebek ayyy bendede öyleydi ben limon yemistim bi kisa süre geciyor ama bende tekrar oldu isterseniz bi deneyin belki sizde kompile gecer