İştahla felan asla alakası yok. Bol bol emzirmek arttırır süt arz talep meselesidir. Olmasaydı benim sütüm olmazdı bebeğimin başından hiç ayrılamazdım yemek bile yiyemezdim eşim gelene kadar korkardım tek bırakmaya. Ama 2 aylıkken 6,5 kiloydu. Sadece bol bol emzirin gak dese meme guk dese meme tabiki mide ve bağırsak gazıno da çıkarmayı unutmayın besledikten sonra. Yiyecek olarak da bulgue pilavından çok süt yapan yiyecek görmedim bulgur pilavı yediğim günün gecesi gögüslerim şişer sağmak zorunda kalırdım. Birde bol su için