Cok gecmiş olsun, inşallah en kısa zamanda tekrar hamile kalırsın💕
Benim kanamam felan olmamışdı normal rutin kontrole gittiğimde 11. Haftalıkdım kalbi atmıyordu o yüzden ilac ile düşük yaptım, doktorum iyileşme süreci vs daha kolay olduğu icin öyle önermişdi.
Kürtajda 6ay önermiyorum demişdi ve bana sen 2-3 ay sonra tekrar hamile kalırsın dedi o yüzden öyle ilerledik ve gercektende 2 ay sonra tekrar hamile kaldım ve kızım cok şükür yanımda♥️ yani üzülmeyin umudunuzu kesmeyin 🥰