Fatmadiebiri seçtiğimiz isimler bunlar eşim Hamza Kızım Kerem Ben Zahir diyorum sizce en güzeli ve kulağa hoş gelen hangisi
35ebru Şu inci tanelerindeki Zahir karakteri yüzünden o ismi direk eledim😄Buğra herkeste yok ben olsam buğra koyardim Fatmadiebiri
BirAvucmutluluk Fatmadiebiri Benim 👶🏻Oğlumun ismi 💙Kerem 🥰22 günlük oldu ama Hamza ve yiğit ismi de güzel
Fatmadiebiri 35ebru inci taneleri hiç izlemedim bilmiyordum bakarım 😂 parkta bi çocukta görmüştüm annesi seslenince çok hoş gelmişti kulağa
BirAskMasali1323 35ebru ay hiç sormaya Adam insanı hayattan soğutuyo değil isminden😂Ama en güzelide Zerre ismi nasıl dalga geçiyolar çok gülüyorum zerreye
Fatmadiebiri _Daydreamer_89 soyadımız çok uzun yiğit hamza diye düşündük ama ilerde zorlanır diye vazgeçtik
Yagmurmg Kızınızın istediği olsun bence ömür boyu unutmuyorlar sürekli kardeşinin ismini koyduğu için mutluluğunu dile getirecektir