orkidemm_ Zynp12 ben bugün doktora gittim 18,19 mm yumurtam var bugün de son dozu vurdum iğnenin doktorum yarın gece için çatlatma iğnesi verdi yumurta boyutu nasıl
Mediha26 Benimde elimde 2 kutu Gonapeptly var eğer ihtiyacı olan biri varsa ücretsiz verebilirim günah boşa gitmesin
Selo25 Rabiarsln yok cnm endişelenme hic etkileyecegini düsünmüyorum. Bende gecen carsamba asılama oldum hiçbir belirtim yok gögsüm agrıyodu catlatma ignesinden o da geçti gibi. Siz de var mı belirti
Anonim16 orkidemm_ Benimde ilaçla büyümedi iğne verdi doktor ama aşılama yapalım dedi. Size doktor önermedi mi aşılama neye göre yapıyorlar acaba, sperm testimizde iyi çıktı aslında
orkidemm_ Anonim16 yok bana önermedi galiba önce bir kaç kez çatlatma iğnesi deneniyor sonra ki aşılama oluyor