Suey doktor tam 20-25 dk sırf cinsiyete bakmak için uğraştı cihazda güzeldi netti hem doktorluk hem dayılık tecrübeme dayanarak%90 kız diyelim dedi çok mıtlu oldum bi kaç parça bişey aldım annemde öyle değişirse giydirirsin pembe pembe diyor sülalede ne benim ne eşim tarafında kız cocıl yok kaynanamın 2 oğlu 1 torunu erkek herkes kız yolu gözlüyor inşallah bebeğim bizi yanıştmaz doktor yanılmaz da çılar çok ilgilendi cnkı basından savma yapmadı ama salıda başla doktora gidicm yoksa 21 mayısa kadar bekleyemem😁😁😁