senatss Sekizmart benim Bat 25 Nisan’ı ve biraz önce test yaptım Atayım gör nasıl çıktığını yarın kan verşcem hatta
Tugba_turk46 senatss canım bat 25 se çok erken değilmi dsha yumurtlamada olmamıştır ama herşey olabilir 😂 pozitif sonuçla gel inşaallah ♥️🤲🏻
Tugba_turk46 senatss Ayyy pardon ben ayları karıştırdım devrelerim yandııı kızz hadi inşallah güzel haberlerle geleceksin gibime geldii vallaha uyumayıp senden haber bekleyeceğimmm😍😍
HifaVera Bende 21 nisanda yumurtlamam vardı ve değerlendirdik ama testim negatif çıktı 3 gün önce tabi ben hızlı test kullanmadım acaba hızlı test yapsam çıkar mı ?