Ecem95 Sevil1996 Benim doktorum 40. Haftaya kadar bekleyebiliriz anne karnında geçirdiği 1 dk bile bebek icin cok önemli demişti ben 39+5 de doğum yapmıştım kendi isteğimle
em-ine123 Benim ilk doğumum 42+0 da oldu normal bekliyorduk olmadı sezeryana alındım şuan ikinciye hamileyim bilemiyorum ne zaman gün verecekler
Arenbade Bende ilk doğumumu sezeryan olucam burda yerimi aliyim 30+6 yız ben daha doğum için gün sormadım😀
Hopyymom Benim 4. Sezaryen olacak tam 38 e gün aldık doktorum 38+3 istedi ama ağrılarımdan dolayı istemedim zaten doktorum da kabul etti
Hlyamstf Hopyymom benimde 3 sezaryenim korkuyorum kızım 4 oğlum Haziran’da 3 olack ve ben 29 haftalık hamileyim
Hopyymom Hlyamstf korkmayın benim en güzel geçen sezaryanım 3. Olmuştu tez zamanda kucağınıza alırsınız bebeğinizi inşaAlah