Eminebyzaa1 Dolgulu dişim kırıldı 33+6 yım benim gibi yaşayan varmı acaba Mısır yerken ikiye ayrıldı suanlik ağrı yokta çeken oldu mu burda bir kaç yazı okudum çektiren olmuş iltihaptan korkan doktorlar olmuş çocuğa geçer diye ama çektiren varmı aranizda
Yusufeymenimm Eminebyzaa1 ben hamileyken kanal tedavisi bile yaptırmıştım doktorunuza başvurun yaptırılabiliyor
Merve1414 Eminebyzaa1 daha erken haftalarda çektirdim kanal tedavisi oldum dünde benim dişim kırıldı az ama hafiften arada ağrı oluyor doktora gitsem bişi yapmaz ilk 3 ay ve son 3 ayda gelişim evresinde oldugu için doktorlar risk almıyor ama siz kadın doğum doktorunuzdan imzalı kağıt alıp gidin belki doktor geçici dolgu yapar imza olmadan bı işlem yapmiyorlar
Kaplan17 Eminebyzaa1 benimde dişim kırıktı hamileliğinde sorun yoktu doktorumdan izin kağıdı alıp çektirdim şuan çok rahatım rabbim kimseye diş ağrısı vermesin hele hamilelikte çok zor
Fundahakanb Eminebyzaa1 ben çektirdim azı dişimi gayet memnunum acı çekmekten iyidir . Doktoruma herkes bişi diyor dedim; kadınları anlamıyorum sen diş ağrısı çekerken bebeğin içerde ne durumda biliyor musun hiç dedi . Ben sana bi de antibiyotik yazayım bişeyin kalmaz dedi onunda kullandım iyiyim .iyi ki çektirmişim
Eminebyzaa1 Yusufeymenimm pazartesi olmazsa kendi doktoruma sorayım sonra işlem yaptırayım dediğiniz gibi