20+3 teki kontrolümde bebegimin suyu normalin alt sınırındaydı doktorum endise etmememi ama haftaya tekrar gelmem gerektigini söyledi haftaya gittigimde suyu yine az idi detayli ultrason haftam da geldigi icin perinatolojiye gitmemi söyledi.Yasadigim yerde üniversite hastanesinde bir tane perinatolog vardı ona zar zor sıra bulduk ama o perinatolog cok umutsuz konustu her an ölebilir bebek tehlikede dedi engelli olabilir kromozom anomalisi olabilir amniyosentez yapalim ama onda da bebegin kalbi durabilir biz sorumluluk kabul etmiyoruz dedi kalbinde ritm sorunu var akım sorunu var kan akisi sorunlu bu sekilde 2 hafta 3 hafta ya idare eder ya etmez dedi beni muayene ederken yanindakilerle italyadaki restoranları konustu muhatap dahi olmadi yol haritasi cizmedi oysa ki aspirinle falan önlem alabiliyirlarmıs ya da sık takip gerekiyormus 20 gün sonra gel ama gelmesen de olur dedi hızlandırdı bıraktı basından savdi tabii esim de ben de mahvolduk bana adam resmen icinde bombayla yasiyorsun dedi bugün ölecek yarın ölecek psikolojisiyle yasamaya başladım.Sonra kendi doktorum il dısında bir perintalog arkadasini önerdi ona gittik su azligi var ama bebegin organlari saglikli amniyosentezlik durumu yok kan akimi icin aspirin baslayacagiz dedi aritmi sorunu icin cocuk kardiyologu arkadasindan yorum aldik ona gözüktük doguma kadar düzelecek gibi duruyor düzelmezse tedavisi var korkma dedi.Perinatolog havuc suyunu önerdi her gün bir cay bardagi icin korkulacak bir sey yok su azalmayip sabit kalirsa 33 lü haftalari görürüz korkma dedi.2 hafta sonra tekrar cagirdi.Bu gün 18 gün aradan sonra ikinci kontrolüm vardı o güne kadar meyve sıkacagı ile sıkıp her gün bir cay bardagi havuc suyu ictim deveci armutu yedim 4 litre su ictim doktor bakti suyun normale yakın normal bile diyebilirim havuc suyuna devam et dedi.Kendi doktorum da ilk gittigim perinatolog da havuc suyu ise yaramaz demisti ama bu doktoru dinledim ne olur ne olmaz diye denemek istedim cok sükür ise yaradi 24+3 günlük olduk bile hala erken dogum riskim var ama eger bir tik daha artarsa o ihtimal tamamen ortadan kalkacakmıs Allahin izniyle ❤️ cok mutluyum havuc suyunu denemek isteyen su azligina care arayan varsa diye paylasmak istedim kesinlikle deneyin belki yüzde yüz havuctan degil dualarimizdan coraspinden dolayi da artmis olabilir ama her sey bir vesile işte belki denemek isteyen olur umut olmak istedim.1 ayda öyle zor günler gecirdim ki artık veren Allah alan da Allah diye resmen kaybedecegimi kabullenmistim o derece umudum yoktu aglamaktan mahvolmustum cok sükür bugün sükür ettiren Rabbime ❤️