Aydann12 30 haftalık gebeyim göğüslerimden ara sıra böyle su gibi bişeyler geliyor sütleniyor dediler sızlama da var sizde de böylemi
Sevvalll42 Aydann12 normal benim 4 veya 5 aylık hamileyken gelmişti çok korkmuştum hiç ellemeyin sakın doktora sorduğumda normal demişti
iremnur_17 Aydann12 benimde öyle olmuştu son zamanlarda hepten baya süt geliyordu bu iyi bir şey doğumdan hemen sonra sütün geliyor ama kimseye söyleme nazar değdiriyorlar sütüm gitti resmen 🙄
Aydann12 iremnur_17 evet insanların gözü göz değil sözü söz değil sevindim normal olmasına ozaman teşekkürler 🥰