SrpYlmz Kızlar hamileliğimde ilk defa hasta oluyorum soğuk algınlığına ne iyi gelir bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi 🙏
Zhrn Nane limon ve ıhlamur birer fincan içebiliriz ben sıcak suya karabiber bal limon katip içiyodum bol sıvı tüketmeye çalış. İyi hissetmezsen kendini mutlaka doktora görün
SrpYlmz Zhrn teşekkür ederim canım tavsiyen için hala devam ediyor hastalığım ateşim fln yok ama başım çok ağrıyor burnum akıyor ayakta durmaya halim yok . Gripten bebeğe birşey olmaz dimi
Zhrn SrpYlmz enfeksiyon olmadığı sürece biswy olmaz bende grip oldum. Kendini iyi hissetmezsen doktoruna bi görün belki vitamin takviyesi yapar için rahat etmiş olur
SrpYlmz Zhrn Hiç halim yok ateşim yok ama çok halsizim napicam onu bilmiyorum .Teşekkür ederim içimi rahatlattin 💞 Perşembe günü randevum var normal muayenem inşallah geçer o zamana kadar ama geçmezse gozukurum
Zhrn SrpYlmz ben 7. Ya da 8. Hafta da grip olmuştum ilk. Doktor çoğu hamile grip olabilir korkulacak bisey yok demişti biraz uzun sürdü ama atlattım çok şükür. Hatta ayakta duracak gücüm yoktu acilde serum almıştım
SrpYlmz Zhrn geçmiş olsun kuzum bide ilk başlarda olmuşsun daha zor .İlaç kullanmayınca ağır geçiyor bide kullandığımız multivitaminler olmasa hiç duramicaz bugün daha iyiyim şükür teşekkür ederim sanada♥️