Alyadefne Ben e bebekten hep bakıyordum bir tane gözüme kestirmiştim çok güzel valiz tipi. 900 lira falandı bir gün bşr baktım yüzde 50 indirimde hemen aldım çook güzel bilerek sırt çantası almadım herşeyi üst üste koymayı değil yan yana dizmeyi seviyorum diye bence daha kullanışlı bebek arabasının altına da koyabiliriz. Fotoğraf koymayı bilmiyorum bilseydim koyardım buraya renkleri de var hatta keşke kahverengi alsaydım dedim ama siyah almış bulundum siyah ta güzel
Alyadefne Gkce27 çanta geldi çookk büyük tek çocuklu birisine fazla ama 2 çocuk ve üstüne çok ideal hele seyahat için mükemmel o kadar geniş içi ben bu kadar büyük beklememiştim ama iyi ki almışım diyorum hatta hastane çantası yaptım
Alyadefne Ben pek beceremiyorum ama denicem atmayı inşallah atabilirim çünkü bende görmenizi çok isterim çok geniş ve güzel
Gkce27 Alyadefne Google a mutlu resim yazıp oraya yükleyin alttaki linki kopyalayıp buraya atın inşallah olur🥺
suraomur Milk&moo Anne Bebek Bakım Çantası Antrasit Bu ürünü aldım ben. Özellikle yatay tercih ettim kolaylık açısından. Bebek arabasına asma aparatı vs her şey var. Kalitesi de gayet güzel.