Yusragezer Kızlar ben doğurdum anca yazabiliyorum buraya ☺️ burada ki bütün annelere teşekkür ederim çok yardımcı olunuz bana ilk gebeliğimde tecrübesizliğime ilaç oldunuz🌺 gelelim doğum hikayeme su gelişiyle başladı herşey vajinismusum olmasına rağmen normal doğumu istedim denedim 14 saat sancı çekmeme rağmen bir santim dahi açılmam olmayınca sezeryana alındım spinal aneztezi oldum ve bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım şuan 13 günlük taze bir anneyim rabbim bebek isteyenlerin de hamiş annelerin de yardımcısı olsun inşallah 🌺🌺🌺🥰🥰🥰
Haticeburak06 Yusragezer canım merhaba seninde bu belirtiler oldumu öncesinde. İshalim ve sürekli kanlı nişan geliyor.2 gün önce doktorum pazartesiye kalmaz doğurursun dedi. Ama şuan tık yok. Artık mental olarak çöktüm. Çok heveslenmiştim egzersiz fln yapıyodum sık sık ama bugün kontrol amaçlı gittiğimde herşey normal yolunda dendi🥺 36+2yim Bide rahim ağzın yumuşamış demişti bugünde 1cm açıklık olduğu söylendi
Yusragezer Haticeburak06 bende ishal olmuştum kanlı nişan değil de mukuslu nişan gelmişti bende ve birde su gelişim akıntı sandığım şey su çıktı
Haticeburak06 Yusragezer ya bende su gelmesini ve sancıyı bekliyorum. Şuan belimde uyuşukluk gibi bi ağrı var ama 10dkdır geçmedi.ilk doğumum bide. Sancı böylemi başlar🤔?
Yusragezer Tumayy doktoruna söyle magnezyum veriyorlar birde yatmadan önce maden suyu içersen iyi geliyor ve gün içinde bol bol yoğurt
mutlubibekleyis sağlıkla büyüsün 🥰 belirtileriniz ne zaman başladı doğum öncesinde, küvez durumunuz oldu mu, ben de 36 ya girmek üzereyim merak ediyorum 🥹
Yusragezer mutlubibekleyis benim 31 haftalıkken sancılarım başlamıştı kaç gece hastanede yattım ilaçlar serumlar anca çocuğu durdurdu küvez konusunda da ikişer doz yapılan ciğer geliştirici iğneden toplamda 3 tane oldum yani 6 tane küveze girmedik çok şükür