Merhaba , 9 haftalık hamileyim , 2 gün önce kahverengi leke geldi hastane yatış verdi düşük olmaması için iğne yaptılar , bu süre zarfında Btchg değerinde biraz düşme oldu sonrasında ultrasonda bebeğin kalp atışını duydular . Çıkısı mı yaptılar fakat eve gelince avuç içi kadar kahverengi leke yine geldi üstüne progestanı fitil olarak attım ve bugün hiç leke gelmedi yorum yapabilecek olan var mı