Ozlmcnn6 Selam anneler dogum yaptığınız gece hastanede sadece eşiyle beraber kalan var mı acaba ilk gece bebeğe bakabilir miyiz işin altından kalkabilir miyiz acaba 🌸
mA06 Ozlmcnn6 ilk doğumumda eşim ile kaldım, ikinci doğumumda eşim ile kalıcam, eşine bağlı canım , sen daha iyi tanırsın, uykusu hafif, kendinden emin ise eşin, becerikli de diyorsan, olur yani
hyena Ozlmcnn6 kendi annen gelsin derim eşinde olsa yinede annen daha güvenli geliyor eşimin uykusu ağır be çocuk bakma konusunda pek yetenekli sayılmazdı korkuyordu tutmaya alt değişmeye filan küçük diye o yüzden annemi tercih ettim heyecandan zaten uyuyamadım o gece bebeğime bakıp durmuştum tekde dururmuşum 🤣
Adenala Ozlmcnn6 Ben eşimle kaldım bebek hemşiresi gelip emzirme desteği sağladı yeri geldi mama yaptı getirdi 2 saatte bir besledik bebeği altını eşim değiştirdi beni yürüttü koridorda bir sorun olmadı
Sedaeksii12 Sanmam esinle yapabilecegine. İlk gun annede yorgun bebekte surekli saat basi emmesi gerekiyor. Ve babalar.daha tutmasini beceremezler bence. Tecrubeli biri sart bence.
Canan-06 Ozlmcnn6 ben annemle kalmıştım iyikide eşimle kalmamışım kızım 4 yaşında en zorlandığım gün ilk gün hastanede kaldığımız gündü annem sabaha kadar uyumamıştı eşim dayanamazdı