2 gün oldu 10 a yakın iç dış dikişim var kızlar. İşin garip yanı dikişlerim acımıyor ama makata yakın yere iğne yaptılar o ödem topladı. Kimisi kuru tut yeter diyor kimisi batikon dök diyor sizler bakımını nasıl yaptınız doktorun yazdığı krem var onu kullanıyorum ve ne zaman geçer tahmini bu ağrılar birde dikişler atar diye çok korkuyorum tekrar aynı dikiş atma olayını yaşamak istemiyorum 😔