Smear alınacaki rahim ağzında polip görüldü.goruntuau biraz hoşuma gitmedi gibi bir cümle kurdu doktor nekrotik duruyor dedi o ne demek diyemedim korkudan. Sonra hamielleikte cikar endişe etme gibi şeyler söyledi de gittim orda ben. Resmini çekip gösterdi sari krem arası bir renkte. Smear kötü gelirse 3. Ayında iyi gelirse 12.haftads alirim.dedi. sizde de süreç böyle mi ilerledi smear kötü çıkan oldu mu cunku gebelikte smear pek normal çıkmazmis