nazlimu- Merhabalar, Doğum sancıları başladığında nasıl bir kıyafetle hastaneye girilmeli? Doğumhaneye alınca hastane kıyafeti mi giyiliyor? Tecrübesi olanlar bilgilendirebilir mi? Teşekkürler 😇
hyena nazlimu- ben tesettürlüyüm elbise giyerek gitmiştim rahat olsun diye zaten muayeneden sonra yatış verince önlük veriyorlar hasta önlüğü herşeyi çıkarıp onu giyiyorsun seni uğraştırmayacak şeyleri tavsiye ederim
Adenala nazlimu- Boş bir elbise veya alt üst takım da giyebilirsiniz doğumhanrye gitmeden ameliyat önlüğü bone varis çorabı vermişlerdi bana onları giymiştim
Yozgee Evet hastane veriyor kıyafet .. Doğum sonrası da önden düğmeli gecelik giyersen büyük rahat edersin ..