Tgcehalil Kızlar merhaba adetim 2 gün gecikti kasikta batma bel ağrısı var ama adet olmadim böyle olup hamilelik öğrenen var mı acaba
gayesblog Tgcehalil benimde kasık ve bel ağrım çok yoğundu. Hamile olabilirsin. Direk kan testi yaptır bence. Hamile isen çıkar zaten. Sağlık ocağına gidebilirsin 🥰
Cerenglr Tgcehalil afet gecikmemin 2 günü sabah ilk idrarla test yapmıştım ben pozitifi öyle görmüştüm yine adet olcakmış gibi sancılarım ve artı olarak göğüs hassasiyetim fazlaydı ben göğüs hassasiyetinden şüphelenip test yapmıştım :)
busrax_ Tgcehalil regl öncesi belirtiler ile benzer belirtileri var. Kasıklarda ağrı oluyor sık idrara çıkma vs Hayırlı sonuçlar olsun
zei Tgcehalil bende dün öğrendim hamile olduğumu henüz doktora gitmedim adet gecikmem var diye test yaptım pozitif çıktı. 19 aylık da kızım var hayırlısı buymuş sağlıkla gelsin yavrum 🌸
Cerenglr Tgcehalil hayırlısı olsun hakkınızda inşallah Allahım bekleyen isteyen herkese nasip etsin :) isterseniz biraz daha bekleyip yapın