Ruhsar35 Hasekisultan10 ben yaptırdım canım benim kromozom testim eşimle bir verdiğimiz 1 ayda çıktı ama trombofoliyide farklı bir günde sadece benden aldılar hepsi toplam 2 ayı geçti trombofolide 40 günde çıkıyo😊
GizemSevilir Hasekisultan10 merhabalar ben gen testi daha yeni yaptırdım NIPT testi deniyor anne kanından alınan 1 tüp kan ile hem anneden hem babadan bebeğinize geçmiş olabilecek 90 tane genetik hastalığa bakılıyor biraz maliyetli oluyor ama %99.90 doğruluk payı var 2 li 3 lü 4 lü testlerin doğruluk oranları birqz düşük ve bu NIPT testinden sonra başka test yaptırmanıza gerek kalmıyor direk genetiğe bakılıyor 5 iş günü içindede elime ulaşmıştı sonuçlar tavsiye ederim içiniz rahat bir şekilde hamilelik sürdürüyorsunuz
cLearQueen Hasekisultan10 ben yaptirdim yaklasik 2 yil once yanlis hatrlamiyosam 2 ayda hepsi cikmisti
Hasekisultan10 Ruhsar35 sonucun ne çıktı canım , ( tane gebelik kaybı yaşadım 3 kimyasal 2 dış gebelik, hiç bi sebep bulunmadı. En son yapmadığımız çift olarak genetik tarama yapılmadı onu yaptırıcaz bu ay 🙏🏻 nasıl ilerleniyor. Sen neden yaptırmıştın
Hasekisultan10 Ruhsar35 trombofili testini bende yaptırdım canın 2021 de iki genimde heterezigot çıktı
Ruhsar35 Hasekisultan10 Hasekisultan10 sonucum temiz çıktı benim canım trambofolide 4 genimde heterozigot mutasyon çıktı iğne ve coraspirin kullandım hamileliğimde
Hasekisultan10 Ruhsar35 düşük geçirdin mi hiç peki ? Yani şöyle ben o testi verdiğim de bana da coraspin başlandı ve gebe kalınca da iğneye başlanacak dendi ama ben ondan sonra 3 kere gebe kaldım ama maalesef coraspirin kullanmama rağmen iğneye başlayamadan bile düşük oldu yine anlayamadık. Yani benim düşük sebebi o da değil. Bakalım rahim filmi temiz . Hemotoloji de yapılan testler temiz. Trombofili temiz . Ama hala düşük. Bakalım bu testin sonucu ne çıkacak
Ruhsar35 Hasekisultan10 yaşadım canıö düşükte yaptım ben coraspiriinni heegün aymı saatte aldım birde ocean methly balance kullanfım takvşye edici gıda olarak hamile olduğumu öğrendim falan sonra benim lekelenmem oldu tekrar keseyi falan görmüştük dünyam yıkıldı başıma doktorumu aramıştım hemennprogedtan fitil başla korkma dedi başladkm hemen 3 gün sonra konttole gittik ve kalp atışını duyduk
Srp53 Hasekisultan10 sigara kullanıyor musunuz ? Eğer kullanıyorsanız doktor bana belki de bütün tahliller temiz gelecek ve altından sadece sigara çıkacak demişti. Benimde iki kaybım var Hematoloji temiz ama tıbbi genetik henüz çıkmadı. Korkuyorum eğer pıhtılaşma falanmışlar da iğneye ilaca rağmen yine düşük olursa diye. Bir ihtimal daha bazı vücutlar bebeği kabul etmiyormuş. Bağışıklık sistemi bebeği tehdit görüp savaş açıyormuş bunu doktorunuza sorun muhakkak.
GizemSevilir Hasekisultan10 ewet hamileyken 11 haftadan sonra yaptırılıyor benim bayrama denk geldi bayramdan sonra 12 nci haftada yaptırdım araştırın NIPT testi nefty testide diyen var gen testi o testi yaptırdıktan sonra başka testlere hiç ama hiç gerek yok 90 tane genetik rahatsızlığa bakılıyor içim şuan o kadar rahatki biraz fiyatı yüksek 13 bin tl verdim ama yaptırıcağım diğer testlerin fiyatlarını hesaplayınca hemen hemen 2 3 bin tl fazla verdim ve doğruluk oranı %99.90 ve cinsiyetide kromozon hesaplaması yapıldığı için erkenden öğrenebilirsin ve doktor artık başka testlere gerek kaşmadığıno söyledi
Hasekisultan10 Ruhsar35 ben test sonucundan sonra coraspirine başlamıştım eğer gebelik olusupta keseyi görünce iğneye başlayacağız hemen demişti doktor. Gebe kaldım ama keseyi göremeden yani iğneye bile başlayamadan tekrar düşük oldu😢
Hasekisultan10 Srp53 evet kullanıyorum. Şuan seyrek tabi ama o zamanlarda kullanıyordum. Evet o durumu biliyorum ama o testte yapıldı hemotolojide o da temiz. Ya gerçekten insan bi nedene tutunup bi sebep arıyor ama bulamıyoruz maalesef. Bakalım en son bu eşlere yapılan genetik tarama kaldı. O ne cıkıcak bakalım ona göre ilerleyeceğiz 🙏🏻
GizemSevilir betyy16 genoks firmasına yaptırdım o kadar araştırdım ki en iyisi bu sormadığım doktor insan kalmadı herkes bu firmayı tavsiye etti 5 iş günü içindede sonuçlar geldi ve cinsiyette kesin olarak belli oluyor erkenden o avantajıda var
Srp53 Hasekisultan10 ben de onu diyorum bir sıkıntı çıksa ona göre hareket edilir ne bileyim testlerde de bir şey çıkmıyor. İnşallah tamamen tesadüftür Allah nasip etsin 😢
Ruhsar35 Hasekisultan10 coraspirini düzenli kullandınmı peki canım birde bazen vştamin eksikliğindende olabiliyor muş folik asitin güzel bişey olsun içinde vştamin olanlarfan bide stres çok etkiliyor inanki kafanı boşalt olucak de pozitif düşğn sürekli ben öyle yapmıştın
betyy16 GizemSevilir ben de intergen e verdim de sonuçları bekliyorum ense kalınlığı fazla ölçülmüştü dua edin güzel çıksın 😓 sonuçlar erken çıkmış sizin o yüzden sordum da
bubuiledudu GizemSevilir ben de carsamba günü kan verdim.genoks a. Cuma ellerine ulaşmış mesaj geldi. İnşallah bu hafta sonuç alırım güzel sonuçlarımız olsun🙏🏻🙏🏻 ben 10.haftamda verdim ama kan. Doktorum. 9 dan sonra oluyor dedi onlar da 10.haftada alalım dedi zaten ben de 10 da vermek istedim rapor direk doktora mı gitti peki?
GizemSevilir betyy16 benim 2 akrabada aynı öyle dediler 2 li testte ense kalınlığı fazla dediler hemen bu testi yaptırdılar sonuç temiz çıktı hastanede yapılan 2 li 3 lü 4 lü testlerin doğruluk oranı %70 hiç korkmayın temiz çıkıcak sonuçlarınız Allahın izniyle içiniz rahat olsun 🙏🏻