Öncelikle olumsuz yorumların hepsinin kuruntu olduğunu söyleyeceğim.
Midem bulandı öldüm bittim diyen genelde psikolojik olarak kendi kendini yıpratıyor.
Ben de çok ön yargıyla gittim ama kendime şunu dedim eğer miden bulanırsa bırak içme ama deneyeceğim.
Ne zaman içtim ne zaman bitti anlamadım bile.
Gerekli olduğunu düşünüyorum.
Ama yine de yapamam dersen sana başka bir öneri de bulunacağım.
Bir kadın doğum doktoru yakınım eğer o içeceği içemezsen 4 dilim baklava ye içtim dersin dedi.
İçemeyenlere öneriyorum demişti eğer içemezsem onu yapardım. Bunu doktora söylemeden yapabilirsin. Yaptırmamandan iyidir aklında kalmaz 🥰🙏