Hgergy Sanırım adetim erken geldi. Karnım çok ağrıyor ve sadece peçeteye gelen çok az bi kanama oldu, niye erken oldu anlamadım ama çok üzgünüm. Erken gebelik testim de negatif çikti sabah :(((
Kubraakgn0 Hgergy Belki yerleşme kanamasıdır 1 2 gün bekle eğer ki yoğunlaşmazsa adet günün gecikince test yaparsın canım erken gebelik testleride yanıltabiliyor
Kubratntklu Hgergy ben pozitif gördüğüm halde yine bir kez kahverengi leke geldi devamı gelmedi bat 6 bakalım
hyena Hgergy eğer pembe kanamanın devamı gelmezse yerleşme kanamasıdır bir kaç gün sonra tekrar test yapın derim benim peçeteye gelen açık pembe kanamam oldu 2 defa 1 hafta donda pozitifti
ZynpGltkn Hgergy benşmde aynı Perşembe gecesi peçeteye pembe kanama geldi az bişi. Sabah adet olurum dedim ama doktorada gittim adet olmazsın şuan dedi. Kan tssti verdim 1.20 çıktı. Sol kasığım hatta tarafım komple ağrıyor. Düşünmekten kafayı yiycem. Adet olucak mıyım bilmiyorum da. Sevvalll42
Hgergy ZynpGltkn benim de şuan öyle. Adet olacağım sandım olmadı. Erken gebelik testim de dün negatif çıktı. Hamile değilim anladım da umarım hasta da değilimdir:(
Dggsd Cnm adet oldun mu benmde bugün test yapmak için sabah idrarima kan karışmış ama pelte gibi kilcal damar şeklinde merak ettm