SuAte 18+2 günlük hamileyim sabahtan beri saniyelik çok hafif karnımda ve rahim ağzında kramp gibi sancı gibi değişik bişeyler oluyo doktoruma yazdım ama ameliyattaymış dönmedi bunlar normalim?
Tubademir85 Bende de oluyor özellikle yorulduysam rahim genişledıgı ve bebek büyüdüğü için oluyor panik yapmayın. Geçmeyen sancı dayanılmayacak kadar kanama da varsa o zaman işin rengi değişir tabi ki Allah vermesin..
Tubademir85 SuAte benimde ilk gebelik endıselerımız var haliyle , helede blokları okudukça bunalıma girecek hale bıle geliyorum ama kendi kendimi teselli ediyorum dua edıcez Allah'a emanetler🙏