Kizlar yarin adet gunum bugun test yapdim 5 dk oluşdu 2ci çizgi gozle belli ama kamerada belli
Olmuyor pek bu test daha once yapdim ama boyle sonuc vermemişdi 1-2 saat sonra yine yapditim 1-2dk belli oldu çizgi 2ci
Fotografda 2ci teste aid, yarin sabah tekrarlicam yine cikarsa kan veririm yurt dişindayim burada kan veröek kolay diyil 🥺 bugun kendimi cok kötü farkli
Hiss etdim ve yapdim testleri Adet agrilarim olub geciyo arada korkuyorum adet olucam die elim ayagim titriyo sevincden fikirlerinizi esirgemeyein🙁 Kuruma cizgisi 5dq olmaz dimi??
