Merhaba benim 12 haftalık 2-3 gün kahverengi lekeler gelip durdu dün doktora gittim bebekte bişey yok dedi ama 5 tane progestan iğne ilk olanı çift doz birde fitil verdi günde bir tane.
İğneyi olduğum an kahverengi akıntı kesildi ama iğne beni mahfetti bulantı baş ağrısı sersemlik yaptı. Ben kalçadan oldum daha önce çooook iğne oldum başka başka bu iğne ml lik ve çok küçük şırıngası var öyle acıtan bişey değil. Sonrasında vurulan yerde bir ağrısı var o kadar. Diğer iğnelere kıyasla bişeyi yok.
Bugün doktora dedim hocam lekelenmem yok kesildi iğneyi yaptırmasam fitile devam etsem olur mu dedim oda olur dedi.