minnosbirkiz numix bu nasıl kullanılıyor bilmiyorum ama bunun bire bir aynı kutusunda olanlar var, üzerinde progestan dex yazanını karnımdan uygulamam söylenilmişti, ağrısız sancısız çok kolaydı
Kbrvli numix bunu sigorta karşılıyor yazdirabilirsiniz sağlık ocağında. Progestan dex olani sigorta karşılamıyor ücreti baya yüksek. O sebeple bazı durumlarda doktorlar kalçadan vurulani yaziyorlar maddi sıkıntı olmasın aileye diye.
minnosbirkiz numix üzmeyin kendinizi, çok uzun süreli bi kullanım olmamış, sonuçta vücuda o ilaç girmiş, yine görevini yerine getirmiştir, sadece biraz fazla canınız yanmıştır, çünkü kalçadan bile dayanılmaz olduğunu söylüyorlar 🥹🥰
numix Kbrvli Doktor normal olanı yazmış zaten ben yanlış anlamışım. Yarından itibaren kalçadan vurulacağım teşekkür ederim 🙏
Kbrvli numix Size tavsiyem eger şırıngayi kendiniz goturecekseniz iki adet alın yanınıza şırınganin biri ile ilacı çekip ucunu değiştirip öyle vurulsun iğne. Daha az ağrı yapıyor ve morarma daha az oluyor. Aylarca günde iki ampül vurulunca insan tecrübe ediyor🥰
Emel5805 numix kalçadan vursanizda yine ağrı yapacak ama bunun yerine dex olanı verebilirse doktorunuz o daha iyi tabi size uygun olursa tedavinize
[silindi] Kbrvli merhabalr, ben de kalçadan vuruluyorum 1 haftadır. 6 haftalığım daha ama karnım çok şiş sanki 5 aylık gebeyim. Yanında duphaston diye bi hap da kullanıyorum bunlar böyle karnı şişiriyor mu? Daha şimdiden böyle ise ben biraz korktım açıkçası çok kocaman olacam diye :(
Kbrvli [silindi] duphaston u yakinda birakirsiniz o cok uzun sure kullanilmiyor. Progestan da durumunuza göre doktor karar veriyor. Biraz şişlik oluyor maalesef ama bunyeniz alışır bir süre sonra merak etmeyin. Sizi ve bebeginizi koruduğunu onun için yapıldığını düşünüp kendinizi motive edin 🥰 ancak öyle geciyor zaman
Dnya123z numix eğer ki progestan dex ise o koldan göbekten yapılıyor eğer normal progestansa kalçadan yapılıyor fotoğraf atın isterseniz bakayım
Ezopi numix 10 hafta kullanmış biri olarak göbek ve kalçadan olabilirsin farketmiyor ben kolay diye göbekten oluyordum.
Dnya123z numix benimde oldu 13 haftalık hamileyim ama günde bir defa çamur gibi bir kanama oluyor sizde öyle oldu mu
Dnya123z numix yani kanamanın durduğunu işaret ediyormuş ama bende çok tedirgin oluyorum doktora sormak lazım