Merhabalar 10 Mayıs’ta sezaryen olacağım inşallah doktorum genel anestezi ile olmamı uygun gördü. Fakat aşırı derecede endişeliyim daha önce hiç ameliyat vs geçirmedim çok korkuyorum anestezi sonrasından. Genel anestezi ile sezaryen olanlar sonrasında uyanma süreciniz vs nasıl oldu çok mu uzun sürdü ve doğum sonrası çok mu zorlandınız